Thursday 15 December 2011

hantu oOo hantu.

hantu oOo hantu.
dimana engkau hantu.
yang aku tau.
dimana-mana mesti ada hantu.
itu kata kepercayaan manusia.
sama ada kenyataan ataupun palsu.

hantu oOo hantu.
haa...akhirnya kita ketemu.
bukan ku nak luah kan rasa rindu.
tapi hanya ingin mengenali dirimu.
oh hantu.

hantu oOo hantu.
kau tidak menakutkan aku.
malah sangat baek padaku.
tapi satu peringatan hantu.
jangan terpedaya denganku.
itu kata-kata hantu.

hantu oOo hantu.
aku mula berasa.
aku jatuh cinta padamu.
oh damn!keluar dari mulotku.
ada ke patut manusia seperti aku.
bercinta dengan hantu.
haha.kelakar sungguh aku.
itu kata aku pada hatiku.

hantu oOo hantu.
kau sangat sempurna bagiku.
dari segi rohanimu.jasmanimu.jasadmu.serta rohmu.
ya.engkau lah hantu yang sangat berhantu.
dah nama pun encik hantu.

hantu oOo hantu.
sungguh aku tergoda degan perilakumu.
darjatmu sangat mulia pada pandanganku.
tapi tanpa aku sedar.
aku sudah jatuh hati dengan hantu.

hantu oOo hantu.
aku tak rasa engkau berhantu.
tapi aku rasa diri aku.
yang dirasuk hantu.
semakin kau jauh,semakin itu kau hampir padaku.
ya.setiap sudut hidupku.
aku mula merindui dirimu.
tapi logika aku mencintai hantu itu.

hantu oOo hantu.
bila aku cari jumpa banyak sangat hantu.
yang melacur diri untuk menghantui gadis seperti aku.
bila aku cermin diri aku.
aku rasa akulah hantu.
yang menghantui diri lelaki itu.

p/s:cuba selam.skuba dan dalami cerita penulis.sekian.dari manusia yang dirasuk hantu.

No comments:

Post a Comment