Tuesday 6 December 2011

fakta:persamaan aku dengan faizal tahir.

pada 7/12/2011.
aku g swiming.kat putrajaya.ngan kawan2 aku.
memang la best.tempat die pown da mcm kompleks renang bukit jalil.
ramai pengunjung kat situ.yg datang utk berenang.x kan la dtg utk berzapin pulak kan.
yeah.nak diceritakan bukan sebab aku terjumpe FAIZAL TAHIR ke hapaa kew..
berenang sekali kew.owh.dem!!tidak sama sekali.dgn x memakai baju.hanya bertight.
aku just nak beritahu AKU X PANDAI BERENANG.
 FAIZAL TAHIR POWN X PANDAI BERENANG  juga kan.
sama x aku dgn die.samakan.hehe
p/s:1)aku JEALOUS GILER dgn orang yang pandai berenang.
     2)aku NAK masuk kelas berenang cuti sebulan nie!!
     3)hehe..nak jadi HERO,kenalah pandai berenang.baru cukup kelayakan.

faizal tahir lemas
still macho walaupun akan lemas!
 

No comments:

Post a Comment