Wednesday 11 April 2012

surat untuk awak#2#

marah.
ehh.mane ada marah.
tak pernah pown marah kat awak.
terasa nak marah pown takdak.
bernafsu untuk marah pown takdak.
sebab saya bukan seorang pemarah.

tapi kan.dulu kita kan.
 panas baran je laaa.
tapi tu cerita dulu.
saya dah berubah.
cube menjadi seorang yang penyabar.
lebih mudah tersenyum.
menjadi pemerhati yang baek.
bersabar bila hadapi cubaan.dugaan.rintangan.

nak tau tak sebab apa??
sebab saya percaya.
semua orang boleh berubah.
dari jahat.bertukar menjadi baek.
dari baek.bertukar menjadi jahat.
alaa..macam action kamen laa.
bak kata sin chan.

awak. 
jangan risau tau.
saya tak pernah marah awak.
saya hanya tegas dengan orang.
bila saya ada dalam padang atau court futsal je.

saya harap.
awak pandai jaga diri.
bila saya takdak.
sy mintak maaf.
silap saya.salah saya.
dan saya harap.
cube awak cari jawapan.
kenapa saya senyum??

tulisan nie.
khas untuk penagih blog saya yang tegar.
sekian.terima kaseh cinta kura-kura.

marah kew nie?x kannn..senyum je

No comments:

Post a Comment