Sunday, 22 April 2012

semua nya SAYA.

assalammualaikum chenta,

sy ber ''blog" hari nie,untuk awk kenal siapa syg awk.
alar..yang awk chenta tu,yang awk rindu, yang awk selalu "miss" hari2 berlalu dll.
semuanye berkaitan dengan sy.
harap awk dapat terima sy seadanya.
baik buruk sy.so,mari kita mulakan dengan bismillah..hehe

1#sy syg pencipta sy.nabi junjungan sy.ibubapa sy.keluarga sy.diri sy,n then baru sy syg awk.dan lagi syg bila awk menjadi yg halal bg sy satu hari nanty.selfish kan sy.hehe.ikut awk la awk nak kate apapun

2#sy gila bola.semua menda yang berkaitan nan bola memang minat sy.dari futsal,kasut,jersey,blalalala.memang sy suke.so,jangan risau pasal hobi sy.sy tak wat yang bukan2 pown.sy bersukan je pun.n jgn sesekali x suke or larang sy tentang  minat sy.sebab ia boley wat gado besar.haha

3#sy suke makan makanan yg simple.means masakan kg pown da ckup.sebab tu sy syg ummi sy.die pandai masak n then tau ape yg anak2 die suke melantak.air tgn ummi  memang takley nak challange la kan.hehe.sy harap,awk pandai masak cam ummi.alarr...belajar la slow2.kayuh pelan2.ummi dlu pown x pandai masak mane punnn...lastly jd master chef jugak.

4#sy seorang yg boros bila sy nak kan something.means,bila sy nak;sy mesti dapat.sy tau awak tak suke perangai sy.tapi kan,sy nak awk tau,itu kepuasan sy.bila sy dpt,sy gembira.haha

5#sy tak suke drive malam.sebab sy rabun malam.sy pakai spek dlu.akan tetapi.disebabkan
ke "MACHO"an tahap gaban 2,sy x mau pakai dahhh.bila hujan pown sy x suke .sbb jalan licin.bahaya.young and dangerous plak nanty.

6#sy suke coklat.kek coklat.ais krim coklat,semua yg berkaitan nan coklat.

7#sy penyabar.sy suke tgk.perhati.n nasihat cara elok.tapi sy na awak tau.kesabaran seseorang.ada batasnya.

8#sy tak suke org desak sy.cube la try.kalo nak tgk sy jadi singa.

9#sy gilak perfume.sbb sy nak sentiasa wangi bersama awak.hehe

10#sy suke senyum.sbb senyuman 2 kan boleh menggoda.ahaii..kalo sy masam means sy ada masalah or sedang merajuk nan awak.2 je.tapi kejap je 2.sy cepat cool down.sy bukan pendendam orgnya.


samb......

1 comment:

  1. nicelah. ni la guru zura. wah` BEST2. bgus. insyaAllah die akan kenal hasif. :D hee amin

    ReplyDelete